kartgrid.be

maxkarting.be

Het is nu 3 september 2010 20:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Auteur
Zoek naar:
Bericht
 Berichttitel: BEKC 2010
BerichtGeplaatst: 24 januari 2010 16:20 
KartGrid Admin
KartGrid Admin

Leeftijd: 31

De kalender voor het nieuwe seizoen

18-04-2010 Eindhoven
27-06-2010 Lelystad
15-08-2010 Berghem
19-09-2010 Berghem
24-10-2010 Francorchamps
21-11-2010 Genk

Op zaterdag 20 februari vind de prijsuitreiking 2009 plaats.
Op maandag 22 februari is het pilotenvergadering voor het nieuwe seizoen.

Profiel  

Berichttitel: Re: BEKC 2010
BerichtGeplaatst: 26 januari 2010 13:12 
KartGrid Admin
KartGrid Admin

De Prijsuitreiking voor seizoen 2009 zal doorgaan op zaterdag 20/02/2010 op Antwerp Karting.
Deze avond zal er ook een BBQ voorzien zijn voor onze leden. Voor alle licentiehouders (jaarlicenties) is deze BBQ gratis. Alle andere leden kunnen zich inschrijven aan 15€ per persoon. Dit bedrag wordt de avond zelf betaald.

Iedereen die wil komen voor de BBQ is zich verplicht op voorhand in te schrijven, ook de licentiehouders. Inschrijving moeten gebeuren vóór woensdag 17 februari! Achteraf zijn er geen inschrijvingen voor de BBQ meer mogelijk.

Inschrijvingen kunnen gebeuren via inschrijvingen@bekc.be .

Vanzelfsprekend zijn ook alle andere genodigden welkom om de prijsuitreiking mee te vieren.

Aanvang: 20 uur
Locatie: Antwerp Karting , Boomsesteenweg 952, 2610 Wilrijk.

De pilotenvergadering voor de start van seizoen 2010 zal doorgaan op maandag 22/02/2010.
Aanvang: 20 uur
Locatie: Antwerp Karting , Boomsesteenweg 952, 2610 Wilrijk.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 januari 2010 17:48 
Karter

Leeftijd: 32

Ik weet niet of het in dit topic hoort of meer een algemeen BEKC-topic. Ik ben gisteren op zoek gegaan naar meer informatie wat dit kampioenschap betreft, maar ik zit nog met veel vragen. Via de zoekfunctie ben ik al wat wijzer geworden maar nog niet helemaal. :)

Ten eerste vind ik geen algemeen reglement terug op de site, enkel van de afzonderlijke klasses maar daar vind ik niks over het inschrijvingsbedrag, maximum aantal piloten per team, aantal toegelaten bandensets enzovoort... Misschien heb ik er wel over gekeken.

In posts van een aantal jaar terug las ik dat je financieel beter af bent een kart te huren bij Antwerp karting of JPR en die in te zetten. Doen zij dit nog? Bij AK kom ik namelijk op een dode link uit. En indien ja, wat kan je ongeveer (ruwweg) rekenen per wedstrijd? En hoe zit dat dan met de aansprakelijkheid? Potje breken is potje betalen neem ik aan?

Uiteraard zullen de bedragen waarschijnlijk schelen of je nu 2-takt of 4-takt ga rijden, maar ik wil het sowieso voor beide weten. Al gaat de voorkeur naar 2-takt. ;) Ook besef ik dat het budget afhangt van de trainingstijd/bandensets/schadekosten/..., daarom dat ik enkel een ruwe schatting wil.

Hoe zit het dan ook met het niveau? Zijn er ook beginnende karters die deelnemen of is het niet aangeraden om zich hier meteen tussen de leeuwen te gaan gooien met beperkte outdoor ervaring?

Waarschijnlijk zijn sommige van deze vragen reeds opgelost in vorige topics maar na anderhalf uur te hebben gezocht en gelezen, vond ik nog geen antwoord op deze.

Alvast bedankt voor de info! :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 januari 2010 19:15 
Karter

Leeftijd: 27

een hele boterham :D ik denk dat je goedkoopst kan meedoen door een kart van 1 a 2 jaar oud te kopen, en die na een jaar terug doorverkoopt. motor idem, of eentje kopen voor het leven :D. ik heb ooit eens een uiteenzetting gemaakt hier wat ongeveer een weekendje bekc kost, als je meer info wil moet je me maar effe contacteren, ik heb er namelijk 3 jaar in meegedraaid op de max, dus begin wel iets af te weten van wat het kost en zo :).
(snel in t kort:
banden 160
inschrijving 150
benzine 60
olie 15
ketting + tandwielen 90
licentie 1-malig 65
dan verplaatsing en zo)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 januari 2010 19:19 
Karter

Bedankt voor de informatie! Ben hier al heel wat mee. Ik had ongeveer 550 euro per wedstrijd gerekend dus ik zat er niet zo ver af. ;)

Met hoeveel piloten mag je eigenlijk maximaal meedoen? En waar is een algemeen reglement te vinden?

Een kart kopen is nog niet meteen van de orde, want dan moet ik ook nog een tweede tuinhuis bijkopen om de kart te stallen (onvoldoende ruimte in de garage), een remorque en materiaal. En tegen dat ik dat van één loon bijeengespaard krijg. :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 januari 2010 19:26 
Karter

Leeftijd: 27

maximum: geen idee
minimum 2 tenzij je een uitzodering aanvraagt en krijgt
Ik zou voorstellen 2 a 3piloten, dat schijnt zowat beste combinatie te zijn. Ik vind het reglement ook niet echt terug.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 januari 2010 19:27 
Karter

Aha, met 3 piloten is het ook wat betaalbaarder natuurlijk.

Jammer dat het reglement nergens te vinden. Hopelijk heeft er iemand ééntje om door te sturen. :)

Alvast bedankt voor de moeite!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 1 februari 2010 22:02 
Karter

Leeftijd: 23

Achter wat zoek werk heb ik toch nog het algemeen reglement gevonden. Het is wel nog deze van 2009 dus het kan wel afwijken van die van 2010. Maar ik denk dat het wel ongeveer hetzelfde zal blijven.
http://www.bekc.be/reglementen/2009/2009-Algemeen-N.pdf
Hopelijk ben je er wat verder mee geholpen.
GRTZ Tomas

Profiel  

BerichtGeplaatst: 1 februari 2010 22:54 
Karter

vhracing schreef:
Achter wat zoek werk heb ik toch nog het algemeen reglement gevonden. Het is wel nog deze van 2009 dus het kan wel afwijken van die van 2010. Maar ik denk dat het wel ongeveer hetzelfde zal blijven.
http://www.bekc.be/reglementen/2009/2009-Algemeen-N.pdf
Hopelijk ben je er wat verder mee geholpen.
GRTZ Tomas

Erg bedankt voor de link! Zal het morgen eens rustig doornemen. (y)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 2 februari 2010 19:21 
Karter

Leeftijd: 15

...

ik weet niet of dit jullie veel helpt ...

Laatst bijgewerkt door Flitser op 2 februari 2010 22:31, in totaal 1 keer bewerkt.
Foute link verwijderd

Profiel  

BerichtGeplaatst: 2 februari 2010 22:30 
KartGrid Admin
KartGrid Admin

Leeftijd: 29

Guillian schreef:
...
ik weet niet of dit jullie veel helpt ...

We appreciëren het dat je wil helpen maar als je het antwoord op een vraag niet kent is het soms beter om helemaal niet te antwoorden.

Ik heb de link dan ook uit je post verwijderd want die gaat alleen maar voor verwarring zorgen.
BEKC is niet gelijk aan Chrono ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 februari 2010 22:31 
KartGrid Admin
KartGrid Admin

Beste Piloten

wij danken alle aanwezigen voor hun komst naar de pilotenvergadering. Als organisatie hechten wij veel belang aan deze vergadering.
Volgende punten zijn besproken en worden verder uitgewerkt in het reglement. De andere punten blijven ongewijzigd.
Er zijn nog verschillende voorstellen en vragen gekomen die niet zijn opgenomen in het verslag. Dit omdat deze ofwel zijn weerlegt ofwel niet van toepassing zijn.

Kalender 2010.

De eerste wedstrijd die momenteel gepland staat 18 april komt te vervallen.
In de plaats daarvan zal de 4 takt categorie een wedstrijd rijden op Antwerp Karting en de klasse Rotax Max zal een wedstrijd rijden op het circuit van Strijen.
De datums worden eind van de week bekendgemaakt.

Op deze dagen zullen twee wedstrijden worden georganiseerd van 2 uren met aparte chrono en opwarming zowel voor de 4 takt klassen als voor de rotax max klasse.

Wedstrijd Reglement

Rotax Max stilstaande start.

Technisch reglement

Rotax max merk van batterij komt vrij, het type batterij (model) moet wel hetzelfde blijven
Ik wacht op meer info van “dw racing” ivm een origineel stuk ter bescherming van de radiator.
Als de Radiatoren worden afgetaped moeten deze volledig rond zijn. Verwijderen van de tape kan enkel in de pitstraat.

RK1 bedrading mag rechtstreeks op de batterij aangesloten worden. Wel moet de originele kabel behouden worden.

Timing

Ongewijzigd volgens mogelijkheden circuit.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 maart 2010 22:44 
KartGrid Admin
KartGrid Admin

Beste Piloten

Zoals besproken op de piloten vergadering, hierbij de bevestiging van de data voor seizoen 2010.

18 april Antwerp Karting (4 takt klassen)
13mei strijen (klasse max)
27 juni lelystad
15 augustus berghen
19 september berghen
24 oktober francorchamps
28 november genk

Reglement en timing komen spoedig op de website. We gaan alle informatie die we van jullie verkregen hebben tijdens de pilotenvergadering bespreken.

Aanmelden van uw team kan al via inschrijvingen@bekc.be. Graag hadden wij hiervoor uw medewerking gehad om deze aanmelding door te mailen. Deze is niet bindend maar vooral handig voor ons om een overzicht te krijgen van de teams. Dit om ons goed te kunnen voorbereiden op het seizoen 2010.

De definitieve inschrijvingen worden opengesteld als de timing en reglement op de website geplaatst zijn. Dit zal ook gemeld worden via mail en forum.

We hebben er veel zin!!

Tot binnenkort

Met sportieve groeten

De Feyter Ben

BEKC

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 april 2010 20:13 
KartGrid Admin
KartGrid Admin

ZONDAG
18 APRIL

ANTWERP KARTING
RK1-BRIGGS & STRATTON-
PRO KART-FORMULA HONDA

INSCHRIJVEN OP inschrijvingen@bekc.be
http://WWW.BEKC.BE

TIMING
8.30u tot 9.00u inschrijving+technische controle
9.00u tot 10.00 vrije training
10.15u tot 10.45u chrono
11.00u tot 13.00u race
13.15u tot 13.45 chrono
14.00u tot 16.00u race 2
16.30u prijsuitreiking

Profiel  

BerichtGeplaatst: 15 april 2010 20:22 
KartGrid Admin
KartGrid Admin

Beste piloten

zondag 18 april is het zover dan wordt de eerste wedstrijd BEKC van het seizoen gereden voor de 4 takt klassen op het circuit van Antwerp Karting.

zoals gemeld zullen er twee wedstrijden gereden worden. dubbel zoveel plezier dus.
timing van de race vindt u op onze web site http://www.bekc.be het inschrijven van uw team kan gebeuren via de web site of via mail naar inschrijvingen@bekc.be

het inschrijvingsgeld en vergunning 2010 voor de wedstrijd kan u overmaken op de bankrekening van BEKC 733-0415076-43.
indien u op de wedstrijddag wenst te betalen kan u deze in contanten doen (geen bank/visa/check) bij overmaking op de bankrekening graag bewijs van betaling meenemen naar de inschrijvingstafel.

inschrijving voor de 2 wedstrijden per team 225 euro
jaarvergunning per persoon 65 euro
of dagvergunning per persoon 25 euro

mogen wij u de volgende tips meegeven;
*zorg dat uw kart conform is de veiligheidsnormen.
*zorg dat uw nummers gekleefd zijn op de kart
*voorzie u van uw transponder houder
*voorzie u van banden zowel regen als slicks, raadpleeg uw service center op de wedstrijddag is er beperkte voorraad!!
*voorzie u van een geldig motorpaspoort
*de weegschaal is ter beschikking vanaf zaterdag 14uur. controleer uw gewicht!!
*raadpleeg het circuit antwerp karting ivm de trainingsmogelijkheden tel 0032 3 877 38 61

langs deze weg enkele korte technische punten uit het reglement;

Briggs & Stratton world formula junior & senior
Banden dunlop sl3 bekc/belg
dunlop kt10 of kt11 bekc/belg
nummerborden 135kg wit met zwart cijfers
nummerborden 160kg rood met zwarte cijfers
verzegelde motor door erkende dealer volgens reglement

klasse formula Honda junior & senior
banden dunlop sl3 bekc/belg
dunlop kt10 of kt11 bekc/belg
nummerborden 130kg wit met zwart cijfers
nummerborden 155kg geel met zwarte cijfers
verzegelde motoren door erkende dealer volgens reglement.

klasse RK1 junior & Senior
banden Maxxis SLR 4.5/6.5 BELG
Maxxis SLW 4.5/6.5BELG
nummerborden 140kg zwart met gele cijfers
nummerborden 165kg zwart met gele cijfers
verzegelde motoren door erkende dealer volgens reglement.

wij hopen u langs deze weg al voldoende te hebben kunnen informeren en begroeten u graag zondag voor de eerste race van het seizoen. indien nog verdere vragen aarzel niet om ons te contacteren.

met sportieve groeten

De Feyter Ben
BEKC

Profiel  

BerichtGeplaatst: 23 juni 2010 15:59 
KartGrid Admin
KartGrid Admin

Kartgrid zal dit weekend ook deelnemen aan de BEKC in Lelystad.
Kenny Geldhof en Yves Soers zullen tezamen een team vormen, dit betreft nog de hoofdprijs van de overwinning tijdens de Antwerp Karting Hot Summer Race (augustus 2009) -> http://www.kartgrid.be/v4.1/interactief ... kijker.htm
Nikki Swannet kan helaas niet deelnemen aangezien hij reeds in actie komt tijdens de BEKC met de Rotax Max.

Er wordt door Antwerp Karting een raceklare kart met RK1 motor ter beschikking gesteld (y)
Supporters zijn uiteraard altijd welkom en volgende week volgt er nog een raceverslag :idea:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 juni 2010 00:05 
KartGrid Admin
KartGrid Admin

Leeftijd: 29

Tazmanian schreef:
Kartgrid zal dit weekend ook deelnemen aan de BEKC in Lelystad.

Allé, geef er nog maar eens een lap op... niet te letterlijk nemen aub :P :D
Succes!

Profiel  

Berichttitel: Re: BEKC 2010 - Lelystad
BerichtGeplaatst: 28 juni 2010 16:47 
KartGrid Admin
KartGrid Admin

Het verslag van een beire weekend in Lelystad :wink:

Zaterdag omstreeks 11u30 vertrokken naar het circuit tezamen met mijn teamgenoot Kenny Geldhof die vergezeld was door Gregory Laporte, deze laatste bood zich prompt aan om wat te helpen op de racedag en dat is zeker geen overbodige luxe. Na een tocht van exact 2u op onze bestemming aangekomen. Het circuit ligt echt in the middle of nowhere, was wat verlaten en begon al te twijfelen of ik het juiste adres wel had in gegeven. Gelukkig merkte we de vrachtwagen van Antwerp Karting op.

Ons kartje stond reeds volledig raceklaar te blinken. We gingen ons dan maar snel in de overall heisen en ik ging als eerste het circuit op. Vermoed dat Kenny het eerst wat langs de kant wou bekijken :D Al snel bleek dat er op een bepaald punt iets schorde aan de afstelling van de motor, maar na de montage van een andere sproeier was dit probleem meteen opgelost. Het ging dan als een speer. Mijn snelste ronde was 45.7, kende heeft er zelfs een 45.29 uitgeperst :o

Aangezien we op zaterdag maar konden rijden tot 17u zat het er al snel op. Op zich niet slecht want zo konden we op een deftig uur ons hotel opzoeken. Na de nodige verfrissing snel even naar de cocktailbar voor een lekkere Caipirinha, was ideaal met dit tropisch weer. Groot was de verbazing echter toen we een drankje voor ons kregen dat een bruine kleur had :?
Blijkbaar gebruikten ze een andere soort rum en dat kwam de smaak alvast niet ten goede. (n)
Voor de rest was Lelystad redelijk doods en hebben we maar in het restaurant van het hotel gegeten (wok). Gelukkig nadien nog een terraske gevonden en met het bangelijke weer kon dit nog perfect tot middernacht in t-shirt.
Maar langer gingen we niet blijven hangen want we hadden nog een race te rijden op zondag :idea:

Zondag terug op het circuit aangekomen en na de inschrijving mochten we beginnen aan de vrije training van 30 minuten. 15 min voor de start van de training merkt Kenny op dat hij zijn overall in het hotel was vergeten :fight:
Dan maar snel even over en weer rijden. Dit gaf Gregory de mogelijkheid om in de vrije training het circuit wat te verkennen. Met de tropische temperaturen in het vooruitzicht hadden we Gregory opgegeven als reservepiloot, want een race van 2u30 in deze temperatuur ging misschien wel héél zwaar worden.
We waren op tijd terug van het hotel met Kenny's overall zodat hij zonder problemen aan de chrono's kon starten. Hij was immers sneller dan mij en zette de 2de tijd neer, 3 tienden trager dan de polesitter maar 2 tiende sneller dan de derde op de startgrid.

Het was voor mij dan ook duidelijk om Kenny de start te laten nemen. Hij vertrok vanop p2 en ik had verwacht dat hij zowiezo een plaats ging verliezen aangezien de derde in een veel betere positie zat voor de eerste bocht. Kenny nam echter een mega goede start en kon zelfs de polesitter even bedreigen maar moest hem dan toch voor laten. Ze reden hun achtervolgers meteen een redelijk achterstond op. Het was ook duidelijk dat Kenny iets werd opgehouden en plaatste een paar inhaalpogingen en al snel leverde dit resultaat op. We reden op kop in onze eerste BEKC race met een RK1. De polesitter wilde echter niet meteen opgeven en probeerde ons terug te pakken, hier was hij iets te overmoedig en belandde hij in het gras wat hem zoveel tijd deed verliezen dat hij als laatste terug de baan op kwam. Spijtig want het was een mooi duel. Maar zo kon Kenny onze voorsprong verder blijven uitbouwen.
Na een twintigtal minuten sloeg echter het noodlot toe. Kenny verloor heel snel terrein op de 2de en had totaal geen power meer. Meteen de pits ingedoken en we vermoedde dat het de carburator was die wat verstopt zat. Carburator af de motor gehaald hem nagekeken en uitgekuist maar er zat amper vuil in. Probleem was dus nog niet opgelost. Volgende denkpiste was de bekabeling naar de batterij, die snel vervangen en opnieuw de motor laten draaien maar nog steeds niet. Dan naar de bougie kijken, op dat moment komt er iemand voorbij en gaf de tip om te kijken naar nog een ander kabeltje want ze hadden tijdens de training net hetzelfde gehad.
En dat bleek ook het probleem. Chapeau van onze 'concurrent' om zo ons probleem op te lossen. Helaas nam dit alles tezamen zoveel tijd in beslag dat toen we terug op het circuit kwamen reeds 17 ronden achterstand hadden op p1. Een onmogelijke opdracht dus om dat nog te kunnen goed maken. We konden er enkel het beste van maken.

Ik liet Kenny dan ook een kwartiertje langer rijden aangezien we zeker 15 min hebben stil gestaan met het technisch probleem. De temperatuur liep altijd maar hoger en hoger op. En ik wist dat het echt zwaar ging worden. Voor ik het stuur overnam mijn balaclava nog even ondergedompeld in koud water en dat was goed voor 5 minuten maar dan was het snel opgedroogd.
In het begin ging ik echt heel goed, in ronde 4 of 5 reed ik een 45.4, Kenny's snelste ronde was 45.225 (overigens ook de snelste ronde van de race). Ik kon echt goed pushen maar toen ik 2 karts voor mij had ging het mis. Ze waren ongeveer even snel als ik en de middelste wilde ook de eerste zo snel mogelijk voorbij. Hij plaatste een aanval en ik wou meeglippen maar mijn voorganger bedacht zich op het laatste moment. Ik moest toen zwaar in de ankers en verloor de controle en maakte een slipper. Hierdoor was de motor uitgevallen en ik kreeg hem niet meteen op gang. Het heeft mij een ronde geduurd tot ik de motor terug gestart kreeg.
Vanaf dan heeft de motor niet meer zo gepresteerd als ervoor. In een trage 180° bocht naar rechts leek het of de motor telkens 'stil viel'. Ik verloor hierdoor minstens een halve seconde per ronde, ik geraakte bijna nooit meer meer onder de 46 seconden. Ik probeerde alles maar het lukte niet meer.
Ik heb nog even een mooi duel gehad met kartje 11. Op het lange rechte stuk was ik altijd sneller maar in de 'infield', de bocht waar ik altijd wat stil viel kon hij mij bijna altijd terug inhalen. Het was wel een zeer leuk duel, vooral omdat ik hem enkel kon inhalen in de bocht net na het lange rechte stuk. Het ging er heel close aan toe, zo laat mogelijk even kort remmen en terug gas. Ik voelde ook dat de motor toen echt ontzettend warm was, op het rechte stuk af en toe mijn rechterbil wat moeten laten afkoelen, heb er zelfs een brandwondje van. :o
Het laatste kwartier dan ook nog ontzettend veel last gekregen van mijn nek (altijd al mijn zwakte geweest) en dan ben je eigenlijk meer bezig om zo hard op je tanden te bijten om je ertegen te verzetten dan met je race. Ik was dan ook opgelucht toen ik het bordje van 'nog 5 minuten' in de lucht zag gaan.
Zelfs die laatste 5 minuten was echt afzien, en de finishvlag kwam geen ronde te vroeg.

In mijn uitloopronde opgemerkt dat de benzinetank bijna leeg was, dus voor alle zekerheid maar wat extra rubber opgepikt. En dat bleek nodig te zijn want normaal hadden we 2 kg overschot, zelfs met een lege tank, maar nu was dat maar 400 gram ....

We zijn uiteindelijk op de 6de plaats gestrand, net een plaats te laag om een beker mee naar huis te nemen. 14 ronden achterstand op de winnaar, dat maakt het extra spijtig van het technisch defect wat ons 17 ronden heeft gekost :fight:
Het viel wel op dat heel wat teams wat probleempjes hebben gehad tijdens de race, de warmte zal er zeker voor iets hebben tussen gezeten.

Ik kan terugkijken op een ontzettend geslaagd weekend. Ik zat er weken naar uit te kijken maar het is toch altijd zo snel gepasseerd :cry: En het smaakt wederom naar meer :lol:

Bedankt Antwerp Karting voor deze schitterende prijs voor onze overwinning op de Hot Summer Race !!! Alles was 200% in orde. Onze mecanicien was top, de organisatie, de sfeer, ..... en dan nog eens het schitterende weer. Misschien iets té om te karten, maar dat was dan een extra uitdaging.

Ook opvallend hoe alle deelnemers elkaar bijstaan met raad en daad, heb wel al andere zaken gezien in andere races ....

En een dikke proficiat aan de top 3 en alle andere deelnemers die in deze weersomstandigheden tot op het bot maar zeer fair hebben gestreden.

Het was schitterend om te zien hoe snel Kenny het onder de knie had en hij de snelste man op de baan was. Ook goed dat je een luisterend oor hebt en je vragen stelt om je nog sneller te maken (y) (y)
Het was wederom leuk om tezamen met je een team te vormen :worship:
Ook een dankwoordje voor Gregory die steeds langs de kant stond om aanwijzigingen te geven en zo kon ik mij ook beter voorbereiden op mijn wedstrijd.

Gregory heeft ook voor foto's en filmpjes gezorgd, als ik alles kan converteren zullen deze hier snel verschijnen :idea:
Op RaceXpress zal er ook nog een fotoalbum verschijnen.

Nogmaals iedereen bedankt voor het overheerlijk weekend !!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 juni 2010 17:19 
Karter

Leeftijd: 24

mooi verslag
proficiat met de sterke prestatie, aangezien jullie toch duidelijk de snelsten bleek te zijn

vraagje (had ik eigenlijk vorige manche ook al); kan ik ergens de volledige uitslag terugvinden? de links op bekc.be werken niet :/

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 juni 2010 17:25 
Karter

Leeftijd: 24

CyCo schreef:
vraagje (had ik eigenlijk vorige manche ook al); kan ik ergens de volledige uitslag terugvinden? de links op bekc.be werken niet :/

never mind, ik heb de tussenstand in het klassement gevonden, maar ik had gedacht en gehoopt dat Rotax Max hier ook bij ging staan. geen idee waarom dit niet het geval is :?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 juni 2010 17:51 
Karter

Leeftijd: 22

Beste stuk van het weekend, jullie hebben bruine caipiranha's gedronken :green:

Mooi verslag Yves :wink:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 juni 2010 18:32 
KartGrid Admin
KartGrid Admin

CyCo schreef:

Dit is alvast de uitslag van de 4-takt klasse. (ik probeer ook nog de chrono's te bemachtigen)
1. VD Racing 2 - 190 laps - 45.348
2. Team Speed World - 182 laps - 45.772
3. Kema Racing - 180 laps - 45.490
4. North Racing - 179 laps - 45.307
5. Berghmans Racing - 178 laps - 45.318
6. Kartgrid.be - 176 laps - 45.227
7. Pitparts.nl - 176 laps - 45.370
8. Gordon Racing team (honda) - 175 laps - 49.167
9. The Underdogs - 172 laps - 46.456

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 juni 2010 18:34 
KartGrid Admin
KartGrid Admin

Mathias G schreef:
Beste stuk van het weekend, jullie hebben bruine caipiranha's gedronken :green:

En nog beter werd het toen we 10min aan de bar hebben gewacht om de ober om te betalen. Deze bleef maar weg en dan zijn we maar doorgegaan ....
Helaas stond het 's morgens wel netjes op onze eindafrekening, ondanks we aan de bar nooit ons kamernummer hebben opgegeven. We waren er blijkbaar al berucht :strike:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 juni 2010 18:52 
KartGrid Admin
KartGrid Admin

Alvast 2 foto's van kart-foto.nl

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 juni 2010 20:10 
Karter

Leeftijd: 39

Knap gereden mannen, zonder ook maar enige ervaring met chassis en motor al meteen de snelsten zijn :worship: .
Leuk verslagje om te lezen :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]